Totalt antall sidevisninger

lørdag 4. august 2018

Porten står åpen inn til Augusthagen...

 August i hagen, og to gamle stoler sørger for litt ekstra farge ved porten.
Stolene fant jeg på gjenbruksbua, det ble kjærlighet ved første blikk;))



 Fagerfredløs, stripegress og cosmos i bakgrunn.









 Forran i bilde står minirødbeter, lengre bak løk og blomster.





Solsikkene har åpnet seg,som strålende soler, må jo bare bli glad av disse:))
Katten er alltid med der det skjer noe,og sitter på stolen og følger med at alt går som det skal.
Foran ses Oregano i blomst,en favoritt for humler og bier.
God lørdagskveld til deg!

2 kommentarer:

  1. These photos are amazing! What a stunning looking garden, filled with beautiful looking flowers. Thanks for the share, have a fantastic rest of your day. Keep up the posts.
    World of Animals

    SvarSlett
  2. Hei Toril, så flotte stolene ble. Morsomt innslag i hagen med noen fargerike stoler.
    Minirødbeter har jeg ikke hørt om - de blir bare små regner jeg med. Jeg dyrker vanlige rødbeter og elsker de som grønsak, men legger også en del ned på glass.
    Så hyggelig at du har lagt inn min blogg blant dine du følger. Det hadde vært hyggelig om du trykket på følg på min blogg også, da ser jeg at du følger meg.
    Ha en fin helg Toril!
    Hilsen fra Turid

    SvarSlett