Totalt antall sidevisninger

torsdag 1. mars 2018

Venter på våren...

Så er Mars her:)
Og jeg våkner til intet mindre enn -27 grader....
Ikke det det at jeg ventet at det skulle bli vår sånn over natta, bare fordi Mars er her....men såååå kaldt da!
Så da bare måtte jeg innom Mester Grønn for å handle inn litt vår,



så jeg fikk litt vårfølelse inne i det minste;))




Det ble med både påskelijer i potter,avskårne påskelijer,(flere buketter,her skal vårfølelsen virkelig frem;)) og perleblomst.




Og når sola tittet inn ble det herlig vårstemning !



Fikk sådd paprika også i dag, det er vel kanskje litt seint, men det blir spennende å se hvordan det går.Dette er en type jeg ikke har prøvd før:)



Gleder meg til å så mer etterhvert, til så lenge får jeg nyte vårstemningen inne, og sjekke frøbeholdningen:))
Kan jo tenkes det kommer til noen flere sorter på lista over de jeg skal så;)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar