Totalt antall sidevisninger

onsdag 7. mars 2018

Påskeliljer får fram vårfølelsen:)

Påskeliljer er en favoritt hos meg på denne tiden:)
Det får virkelig fram vårfølelsen, og dufter sååå godt av vår også;)

Der jeg vokste opp ble det mye tidligere vår enn her jeg bor nå, og påskeliljene spredde seg villig.
En favoritt er den gammeldagse fylte, som har en mindre blomst enn denne.
Men de er ikke så ofte å se lengre...




Og nå som det har vært så kjølig vær, blir det så en må få fram denne vårfølelsen på andre måter også...
Avslappende å male akvarell,og gøy å gjøre ting en ikke kan også;))


Og mens det males vårakvareller inne, ligger drivhuset i hagen og venter på varmere dager:)

Og her ved Stabburet gleder jeg meg til å slappe av mellom hageøktene, nyte fuglesang, og legge nye planer;) 
Sette blomster på hylla, få opp leveggen der på sida, så det blir lunt og skjermet.



4 kommentarer:

  1. Hei! Påskeliljer er så fine, og da er det vår for alvor når de blomstrer. Skulle ønske all denne snøen hadde sneltet snarest og det ble vår med en gang :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Ja, påskeliljer er vår😊
      Har samme ønske som deg, bort med snøen, så vi får starte ute.
      Til så lenge får jeg nøye meg med påskeliljer og andre vår blomster fra Mester Grønn 😁
      Fin dag til deg!

      Slett
  2. Til tross for snø og mange kalde dager, så er ikke våren langt unna. Og har du fått plussgrader så er du langt på veg :-). Den er fin denne ventetida også. Tida for planlegging og hagedrømmer. Ha en fin helg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Margrethe!
      Ventetida er flott den, jeg er bare litt utålmodig;)) Ei fin tid til å planlegge,drømme,og glede seg:)
      Er så spent på hva som har klart seg og ikke i hagen.
      Ønsker deg ei fin helg,Koselig at du tittet innom😊

      Slett