Totalt antall sidevisninger

tirsdag 9. juli 2019

Gjenbruk i hagen

De som kjenner meg,vet at jeg er over gjennomsnittet interessert i hage og gjenbruk.
Alt trenger ikke koste så mye,eller noe i det hele tatt 😅
Ved nedgangen til kjøkkenhagen, har jeg lagt mursteiner til å gå på.(De hadde jeg liggende)
Liker det rustikke uttrykket.
Synes det ble en fin overgang fra hagestien til trappa.
Også rekkverket ned til kjøkkenhagen er gjenbruk.
Her har jeg brukt tykke greiner funnet i fjæra,grå og værslitte☺
Og glatte og fint slipt.
To av pallekarmene er ferdig høstet, der hadde jeg salat og redikker.
Nytt er alt sådd og plantet,hadde sukkererter stående,sådd for litt siden og mer salat er sådd .Herlig!
Da kan jeg unne meg en liten tepause,og et hageblad med masse ny inspirasjon 😊
Nyt sommerdagene!

3 kommentarer:

  1. Trappa di er kjempefin og mursteinene på toppen, er virkelig med på å gi helhet.
    Rekkverk og alt gjenbrukt passer godt inn, synes jeg.
    Kos deg med Hageblad og ha fortsatt fin uke. Toril!
    Hilsen fra Turid

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk snille du for fine ord:)
      Gjenbruk går igjen både i hagen og inne hos meg.
      Koser meg stort med slike prosjekter.
      Fortsatt god sommer Turid.

      Slett
  2. Jeg liker også godt gjenbruk, både i hagen og ellers. Har et prosjekt med røde murstein også, skal legge gulv utenfor drivhuset, når jeg får tid. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett