Totalt antall sidevisninger

tirsdag 22. januar 2019

Lykkeposer;))

 Januar...
Minus 18°C
Vakkert, men kaldt....for kaldt!

 Det er da jeg må fram med "Lykkeposene" mine:))
Tenk at en liten frøpose kan inneholde såå mye lykke:D
Dette er reddiker som jeg har sådd i planterommet i kjelleren 11.Januar.
Jeg har ikke varme på i planterommet, men ekstra lys.
Temperaturen ligger vel på ca 7 grader nå i kulda. Så jeg er spent på hvordan det går,om det blir ferdige reddiker. Spennende å prøve i alle fall.
Noen som har erfaring?


Hagen ligger et sted under alt det kalde hvite..
Enda godt det kom snø før kulda.
 Snøen gjemmer hagegjerde og en sykkel som står her, og lager rare formasjoner :))
Nå er flere "lykkeposer" på vei til min adresse 😄 Det gledes!
Og hode er fullt av planer og ideer:)

Ha en flott tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar