Totalt antall sidevisninger

søndag 1. april 2018

Fine men kalde påskedager🌞

Den holder ut vinteren i år...
Men våren seirer i år også, det er bare et spørsmål om tid...
 Og mens man venter blir det gjerne så en kjøper en del potter med løkblomster og avskårne påskeliljer, og andre buketter også  for å få litt vårfølelse.

For ute ser det sånn ut..
Masse snø, og kuldegrader ned mot -14 grader ...
Men så flott på dagtid, med sol og flott turvær😀
Og med sola stiger temperaturen på glassverandaen slik at det blir nesten sommerlig🙄👍
Men fort ned igjen på kvelden igjen da...men snart, snart kommer våren og både jeg og plantene vil trives her.
 Påska har gått fort, har vært noen dager på hytta ved kysten, og selv om det også der var kjølig, så var det nesten ingen snø, og flere vårtegn .
Så den første somnerfuglen🦋 Hestehov, og ei firfisle kom også fram for å slikke sol.
Har hatt flotte dager utendørs,både på hytta og her hjemme. I dag, på påskemorgen, ble det tradisjon tro fargede påskeegg til frokost,et flott fargeinnslag på bordet.😀
Ha en fin 2. Påskedag i morra og nyt de første Aprildagene!

3 kommentarer:

  1. Hilsen til nord. Hilsen til deg fra Viola.
    Vi hadde siste natt - 1 grader men nå kommer våren. I dag var mye solskinn og vi hadde
    drikker kaffe på terrassen... og jeg har litt arbeide i hagen og har endelig min
    første blomster plant i potter utenfor. Det var fint... vinteren vi hadde ikke snø, det så synt, fordi jeg liker å lope med ski. Og våren kommer veldig sent... men
    nå kommer :-)) Påske-mandags-KLEM
    Kos deg med nydelig vårblomst i stuen

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Viola!
      Takk for koselig hilsen☺
      Hadde fine dager ned sol I påsken, men med kalde netter tiner det ikke mye snø...så hagen ligger fortsatt under snøen.
      Men sakte men sikkert blir det vår I år også håper jeg😊
      Takk for at du besøkte Bloggen min😊
      Ønsker deg en fin onsdag!
      Klem fra Toril

      Slett
  2. Hei Toril, håper snøen er smeltet og de første vårblomstene ser ut av bakken i hagen din. Hilsen til deg fra Viola
    Jeg har hatt en tur til nasjonalparken i nærheten fra min hjem og naturen bringer her
    deilig grøn og masse farger... fin onsdag for deg.

    SvarSlett