Totalt antall sidevisninger

tirsdag 5. februar 2019

Kunsten å være lykkelig...

Kunsten å være lykkelig består i gjøre sine gleder enkle :)

Jeg blir glad av frø;))
Jeg blir som et barn i en godtebutikk når frøkatalogen kommer i hus, og det er stort når de bestilte frø dukker opp i postkassen😄
Det blir gjerne noen bestillinger;))

Og når de første spirer dukker opp,blir det nye gleder:))
Øverste bilde er reddiker jeg sådde i Januar,i planterommet i kjelleren .
Og nå spirer Vinterportulak, dill, og vintersalat/
trädgårdsportulak

Og jeg venter på Blodbeger, tomat og chili.
Mye å glede seg til:))
Det store spørsmålet,er om jeg klarer å begrense meg,slik at jeg får plass til alt:D
Spennende tider !
Og med våren dukker forhåpentligvis flere gleder fram fra vinterdvalen🤔
Ønsker alle hageglade lykke til med såingen !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar