Totalt antall sidevisninger

tirsdag 13. mars 2018

Lengre og lysere dager:))

Litt solskinn gjør noe med både meg og dagen min:)
Foruten at dagen blir lettere og lysere av  sol, så begynner det å krible av forventning og drømmer, så snart den titter frem.
Og med et nytt Lev Landlig i postkassen da jeg kom hjem,
kunne jeg ta med en kopp kaffe og nyte en stund på glassverandaen:))




Og inne titter små spirer opp.






Dronning Ingrid  plantene har blitt frodige og fine, en har også kommet med blomster:))




En titt i arkivet fra en tidligere sommer...
Er lov å drømme litt, om varmere dager og plen uten snø:D






Skjønne gule påskeliljer  i en gammel krukke lyser også opp dagen.







Laget Lavendelsåpe med olivenolje i går.
Dufter herlig:)
Med tørket Lavendel fra sommerens planter.
Laget meg en såpe kutter, som kan ses nede til høyre i denne collage. Men den blir alle såpestykker like store når de deles opp.
Nå skal de ligge og modne i 3-4 uker, helst mer, før de kan brukes.













Det siste bilde er fra søndagens tur.
Det er bare så godt å ta en lang gåtur,(gjerne tidlig på dagen) gå og observere alt som skjer i naturen, forandringene, dyrene, lydene...
Fikk med meg ei kråke som tok morgenbad i elva, dette rådyret, og to elger som strevde seg opp en bakke i djupsnøen.
Og om ikke lenge(får vi håpe) kommer alle vårtegnene i form av blomster langs vei og sti... gleder meg!

En fin kveld til deg som titter innom:)

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så koselige bilder du hadde her inne.
    Her må jeg titte litt mer.
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Hei Christina!
    Takk for fine ord, koselig at du tittet inn😊
    Ønsker deg en fin mandagskveld og ukestart🙋

    SvarSlett